SUA solicită întreruperea vaccinării cu Johnson&Johnson, din cauza apariției cheagurilor de sânge

aprilie 13, 2021 0 Comentariu
SUA solicită întreruperea vaccinării cu Johnson&Johnson, din cauza apariției cheagurilor de sânge
de Daniel Secăreanu
Administraţia Naţională a Alimentelor şi Medicamentului (FDA) din Statele Unite ale Americii, precum şi Centrele de Control al Bolilor (CDC) anunţă, marți, oprirea vaccinării cu serul produs de Johnson&Johnson, după ce șase persoane au dezvoltat o tulburare rară de coagulare a sângelui.


Bărbat de 81 de ani a plătit 250.000 de lei unor femei care îl șantajau cu poze compromițătoare


Dragnea ar putea fi eliberat azi din pușcărie





FDA a spus că recomandarea este „din precauție extremă”, adăugând că evenimentele adverse observate sunt deocamdată extrem de rare, potrivit The New York Times.

„Siguranța vaccinului COVID-19 este o prioritate absolută pentru guvernul federal și luăm foarte în serios toate rapoartele privind problemele de sănătate în urma vaccinării COVID-19. Persoanele care au primit vaccinul J&J care dezvoltă dureri de cap severe, dureri abdominale, dureri de picior sau dificultăți de respirație în termen de trei săptămâni de la vaccinare ar trebui să contacteze furnizorul lor de asistență medicală”, a declarat FDA într-o declarație comună cu Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.

Toate cele șase cazuri cu tulburare rară de coagulare a sângelui au apărut la femei cu vârste cuprinse între 18 și 48 de ani, simptomele apărând la șase până la 13 zile după vaccinare.


Actualitate, Social
intreruperea vaccinarii, Johnson & Johnson